Методична робота

Аспекти методичної діяльності педагогічного колективу Новокаховського професійного електротехнічного ліцею

“Щоб об’єднати людей,
потрібна більш ясна і
міцна основа – це ідея.»

К. Станіславський

Місія педагога в сучасному освітньому просторі надзвичайно важлива. Вона складається не лише з надання певних навчальних компетенцій учням, а й пристосування їх до навколишнього середовища, вміння аналізувати не тільки теоретичні постулати, а й моделювати різні варіанти рішень і брати на себе відповідальність за їх впровадження.

У світовій практиці професійна освіта являється показником рівня економічного розвитку країни. В умовах ринкових відносин в Україні найбільш актуальною є проблема конкурентоспроможності, професійної компетентності та мобільності спеціалістів і фахівців кваліфікованої праці – випускників професійно-технічних навчальних закладів. Цим обумовлюється потреба у вдосконаленні підготовки педагогів, втілення інновацій у навчально-виховний процес.

Інновації – необхідна умова здобуття права на життя професійно-технічної освіти. Тому, наш ліцей обрав проблемною темою саме тему: «Впровадження інноваційних технологій навчання при формуванні висококваліфікованого фахівця». Впровадження інноваційних педагогічних та виробничих методів у навчальне середовище забезпечує не тільки підготовку сучасного затребуваного на ринку праці робітника, а й являється джерелом позитивних зрушень як в іміджі окремого навчального закладу, так і в системі професійно-технічної освіти вцілому.

Педагоги ліцею активно працюють над впровадженням в навчальний процес різних напрямів науково-методичної діяльності та соціального партнерства:

  • новітніх педагогічних технологій («кейс метод», електронні тестові програми, програми по створенню мультимедійних презентацій та відео кліпів «Comtasia studio», «Windows movie maker», колективно-групові форми роботи і т.д.);
  • новітніх виробничих технологій (електронні програми «Практикум електромонтера», «Бездоганний офіціант», «Electric Workbench», «Compas», віртуальні тренажери з різних професій);
  • розробка науково-дослідницьких проектів («Дослідження впливу струмів витоку на роботу електрообладнання та оргтехніки», «Алкогольні та слабоалкогольні напої», «Творчі сходинки майбутніх професіоналів»);
  • створення електронних педагогічних засобів навчання (електронний навчальний посібник з предмету «Охорона праці», збірник творчо-пошукових завдань з предмету «Основи галузевої економіки та підприємництва», електронний посібник ««Електронні тести з алгебри і геометрії (по підготовці до ЗНО)», «Віртуальний тренажер «Beginnings of Electronics»; електронний підручник «Перший крок до електротехніки»; тестовий електронний посібник «Симулятор 3» (по темах «Електромонтажні роботи»; «Трансформатори»);
  • видавнича діяльність педагогічних працівників у фаховій літературі (розробки уроків математики, фізики, фізичного виховання, спец предметів з професій «Електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування», «Офіціант. Бармен»);
  • соціальне партнерство з роботодавцями, місцевим самоврядуванням та засобами масової інформації (Дорадчий комітет, Піклувальна рада, круглі столи із залученням представників місцевих організацій різних типів та форм власності, статті в газети, журнали як міського так і регіонального рівня, ротація відеороликів про діяльність НКПЕТЛ на регіональному телеканалі «Скіфія»).

Швидкі темпи розвитку комп’ютерних технологій, які все більше проникають у наше повсякдення та усі сфери діяльності, поступово стають також і невід’ємною частиною професійної діяльності педагогів. Завдяки впровадженню комп’ютерних  Інтернет -технологій уроки стають більш вражаючими та інформативно наповненими, а самостійна робота учнів – більш творчою та оригінальнішою, що находить своє відображення у підвищенні якості освіти.

І саме випускники  ліцею відповідають потребам сучасного ринку праці, бо їх готують педагоги – майстри своєї справи, які живуть не тільки сьогоденням, а, випереджаючи майбутнє, з гордістю можуть сказати: «Наш фахівець – це взірець робітничого класу, тому що наші учні є дійсно затребуваними на сучасному ринку праці, і мають міцний фундамент професійних вмінь та навичок для подальшого кар’єрного зростання».

Атестацiя педпрацiвникiв

Відкрити сторінку »

Робота над ЄНМП

  

Відкрити сторінку »

Якiсний склад педпрацiвникiв

Методичне об’єднання МАЙСТРІВ ВИРОБНИЧОГО НАВЧАННЯ ПРОФЕСІЙ СФЕРИ ПОСЛУГ, ТОРГІВЛІ ТА ГРОМАДСЬКОГО ХАРЧУВАННЯ  «ПРОДАВЕЦЬ ПРОДОВОЛЬЧИХ ТОВАРІВ. ПРОДАВЕЦЬ НЕПРОДОВОЛЬЧИХ ТОВАРІВ. ТІСТОРОБ», «ОФІЦІАНТ. БАРМЕН» Майстер виробничого навчання, голова МО Бондаренко І.Ю.     Методичне обʼєднання з професій металообробки Голова методоб’єднання Бондаренко Василь Іванович   Методичне обʼєднання загальноосвітніх дисциплін Голова методоб’єднання Мосьпан О.І.

Відкрити сторінку »

Сайти і блоги педпрацівників лiцею

Дмитренко О.Б. Сайт http://dmitrenkosv.ucoz.ua/ Блог http://svetalenam2016.blogspot.com/ ### Блоги – електронні підручники https://sites.google.com/site/informatukaelpidr/ https://svetalena6811.wixsite.com/integralandplosha https://sites.google.com/site/bazudnuxnkpetl/ ### Блог викладача спецдисциплін Карпенкова О.Ф. https://karpenkovnkpetl.blogspot.com/ ### Блог викладача спецдисциплін Бурмака В.Л. http://byrmak.blogspot.com/ ### Блог викладача хімії Мосьпан Ольги Іванівни «Світ Викладача Хімії» http://mospan85.blogspot.com/

Відкрити сторінку »

Інформативно-нормативні документи

Лист Міністерства №1/9-630 від 05.12.2014 “Про неухильне дотримання принципів гарантування свободи педагогічної діяльності вчителя”

Відкрити сторінку »