«

»

Безмежно різноманітні математика та інформатика

Найважливіше завдання цивілізації –
навчити людину правильно мислити.

Томас Алва Едісон

 

Креативно, інноваційно, пізнавально, весело – такими епітетами можна охарактеризувати Тиждень математики та інформатики, проведенийз 25.02–01.03.2019 року на високому методичному рівні викладачем Дмитренко О.Б., і який – без перебільшення – сприяв розвитку пізнавальної і творчої активності учнів, логічного мислення, волі, емоційного мислення, вихованню інтересу до предмету математики, створенню умов для розкриття кожним учнем своїх здібностей та інтелектуальних умінь, а також розвиткові таких якостей, як вміння слухати іншу людину і працювати в команді.

Під час проведення уроку-портфоліо за темою «Створення анімованого банера для веб-сторінок» за допомогою цікавих інноваційних технологій («Діалог», «Цифрові історії “до” і “після”», «Вставити пропушене слово», «Інтелект-картки», «Робота на онлайн дошці») учні навчилися створювати банер зі зміною фонових картинок та текстовий банер а також опанували засоби анімації у програмі Adobe Photoshop CS5.

Новокаховський професійний електротехнічний ліцей

Новокаховський професійний електротехнічний ліцей

Новокаховський професійний електротехнічний ліцей

Новокаховський професійний електротехнічний ліцей

Новокаховський професійний електротехнічний ліцей

Щоб спонукати учнів до навчання, Олена Борисівна постійно працює над розвитком у них потреби займатися пізнавальною діяльністю, а це означає що в самому процесі навчання здобувачі освіти повинні знаходити привабливі риси, щоб сама робота зі здобуття знань містила позитивні заряди зацікавленості.

Охоплення великої кількості учасників, випереджаючі завдання (створення та розгадування учнями І і ІІ курсів кросвордів за темою «Видатні математики України»), перегляд яскравих, інформативних відеомотиваторів, розгадування ребусів на професійно спрямовану тематику, веселі ігрові моменти – саме таким запам’ятався молоді поведений у рамках тижня захід під промовистою назвою «Свято логіки».

Новокаховський професійний електротехнічний ліцей

Новокаховський професійний електротехнічний ліцей

Новокаховський професійний електротехнічний ліцей

Новокаховський професійний електротехнічний ліцей

Новокаховський професійний електротехнічний ліцей

Новокаховський професійний електротехнічний ліцей

Новокаховський професійний електротехнічний ліцей

Новокаховський професійний електротехнічний ліцей

Новокаховський професійний електротехнічний ліцей

Новокаховський професійний електротехнічний ліцей

Новокаховський професійний електротехнічний ліцей

Після показового уроку з математики “Розв’язування компетентнісних задач з теми «Застосування похідної»” учні змогли не лише систематизувати та узагальнити власні знання про похідну, сформувати уміння і навички самостійно застосовувати елементи диференціального числення однієї змінної до розв’язування задач професійного спрямування, а й через глибоке осмислення поняття «компетентність» зрозуміли, що сила математики полягає саме в її практичному застосуванні.

Традиційно викладач досягла поставленої мети за допомогою інтерактивних вправ:
«Скласти пазл», «Історія “до” і “після”», «Сорбонки – діалог картки», «Флеш – карти», «Математичні перегони», «Тестування», «Електронний журнал», «Хмари термінів», «Інтелектуальна зупинка» та ін.

Новокаховський професійний електротехнічний ліцей

Новокаховський професійний електротехнічний ліцей

Новокаховський професійний електротехнічний ліцей

Новокаховський професійний електротехнічний ліцей

Новокаховський професійний електротехнічний ліцей

Новокаховський професійний електротехнічний ліцей

Новокаховський професійний електротехнічний ліцей

Новокаховський професійний електротехнічний ліцей

Новокаховський професійний електротехнічний ліцей

І насамкінець сформували уявлення про сучасний стан інформаційно-комунікаційного простору щодо створення якісних цифрових історій, навчилися використовуати оffline та online застосування та сервіси створення мультимедійних презентацій для формування технологічних компетенцій, а також розвинули свої дослідницькі вміння учні під час конференції «Альтернативи POWERPOINT. 6 “ЖИВИХ” ІСТОРІЙ»», проведенню якої передувала насичена випереджальна робота як вчителя, так і учнів, і логічним розв’язкам якої стало створення творчого продукту – електронного підручника.

Конференція пройшла, як кажуть, на одному подиху, викликала досить багато позитивних емоцій, ентузіазму, творчості та мала досить вдалі результати. Кожний учнівський виступ викликав у присутніх велику професійну зацікавленість та супроводжувався бурхливим обговоренням серед всіх учасників конференції. Яскраві виступи учнів, насичені доповіді тримали всіх присутніх у захваті протягом усього заходу, а відкритість гостей та оплески вдалим учнівським доповідям підтримували учнів, які виступали. Хотілося б, щоб після такої тривалої плідної роботи в учнів докорінно змінилося відношення до самоосвіти і з’явилася відповідальність за самостійне набуття знань.

Новокаховський професійний електротехнічний ліцей

Новокаховський професійний електротехнічний ліцей

Новокаховський професійний електротехнічний ліцей

Новокаховський професійний електротехнічний ліцей

Новокаховський професійний електротехнічний ліцей

Новокаховський професійний електротехнічний ліцей

Новокаховський професійний електротехнічний ліцей

Новокаховський професійний електротехнічний ліцей

Проведення таких цікавих заходів вчителем спонукало колег до застосування інновацій у своїй діяльності, а учні переконалися, що будь-яка діяльність буде успішною тоді, коли вона здійснюється без примусу і дарує радість відчути себе переможцем, творцем!!!