«

»

Математика й життя – цікаве та корисне!!!

Усі знання виростають з одного коріння — з навколишньої дійсності, а тому й повинні вивчатися у зв’язках.
Я.А. Коменський

03 квітня 2019 року у Новокаховському професійному електротехнічному ліцеї відбувся обласний семінар- практикум «Реалізація наскрізних змістових ліній на уроках математики», у якому взяло участь понад 15 викладачів математики професійно-технічних навчальних закладів Херсонської області.

Традиційно така зустріч складалася з трьох модулів: організаційного, практичного та теоретичного.

Під час організаційної частини дорогих гостей радо привітала директор ліцею Карпенкова О.В., зазначила, що викладачі математики – це мозговий центр кожного закладу, а також побажала плідної праці на семінарі.

Новокаховський професійний електротехнічний ліцей

Методист НМЦ ПТО Марухнич О.В. у вступній промові «Особливості запровадження наскрізних змістових ліній у процесі формування в учнів математичної компетентності» познайомила учасників семінару з особливостями запровадження наскрізних змістових ліній у процесі формування в учнів математичної компетентності, нагадала про самі поняття компетентності та компетенції , безпосередньо про самі 10 компетентностей, а також з наскрізними лініями, підсумувавши все сказане словами Софії Русової : « Мета школи – привчити до життя, розуміти його, знайти в ньому своє місце»

Новокаховський професійний електротехнічний ліцей

Новокаховський професійний електротехнічний ліцей

Новокаховський професійний електротехнічний ліцей

Новокаховський професійний електротехнічний ліцей

Практична частина семінару полягала у відвідуванні показового уроку досвідченого та надзвичайно творчого вчителя математики нашого закладу Дмитренко О.Б за темою «Розв’язування задач на застосування похідної», яка продемонструвала присутнім здатність реалізовувати на уроках математики наскрізні змістовні лінії з метою сприяння формуванню в учнів практичної, логічної та інформаційної компетентності.

Олена Борисівна презентувала власні інноваційні знахідки, нетрадиційні форми та методи роботи: «Скласти пазл», «Історія «до» і «після»», «Сорбонки – діалог картки», «Флеш – карти», «Математична естафета», «Тестування», «Електронний журнал», «Хмари термінів», «Інтелектуальна зупинка» та ін.

Новокаховський професійний електротехнічний ліцей

Новокаховський професійний електротехнічний ліцей

Новокаховський професійний електротехнічний ліцей

Новокаховський професійний електротехнічний ліцей

Новокаховський професійний електротехнічний ліцей

Новокаховський професійний електротехнічний ліцей

Новокаховський професійний електротехнічний ліцей

Новокаховський професійний електротехнічний ліцей

Новокаховський професійний електротехнічний ліцей

Новокаховський професійний електротехнічний ліцей

Теоретичий блок заходу закінчився панорамою прикладів реалізації наскрізних змістових ліній на уроках математики (з досвіду роботи) викладачів математики.

Підсумовуючи результати семінару, учасники визнали, що, якщо сучасний викладач математики у процесі викладання акцентує увагу здобувачів освіти на зв’язок математики з життям, то він не лише викликає у них інтерес до навчання, а досягає формування таких важливих рис як послідовність у роботі, наполегливість, акуратність, увага, критичне ставлення до своєї роботи й роботи своїх товаришів, кмітливість, чесність, колективізм, любов до праці, а головне – формується новий зразок випускника основної школи, критерії якого визначені у чинних освітніх документах.

Приємним бонусом для учасників семінару стала математична експедиція до ДМК «Таврія», під час якої учасники не лише познайомилися з відомим потужним виробництвом, а й зібрали матеріал для складання задач практичного змісту – задач, що виникають за межами математики, але розв’язуються з використанням математичного апарату.

Новокаховський професійний електротехнічний ліцей

До наступної зустрічі у нашому закладі, шановні колеги!
 

Сделано на Padlet