Одним із перспективних методів, який викорисовується у процесі підготовки учнів ліцею щодо ефективного опанування майбутньою сферою діяльності, є психолого-педагогічний консиліум «Особливості контингенту учнів І курсу. Соціальна адаптація», який традиційно проводиться у нашому закладі.
Цьогоріч він пройшов на початку листопада місяця за участі адміністрації, соціально-психологічної служби закладу, медичного працівника, класних керівників та майстрів груп І курсів, а також усіх викладачів, які працюють з першокурсниками ліцею.
Психолог ліцею Винокурова К.І. представила свої результати діагностичної роботи – спостережень, експертних опитувань вчителів, батьків, досліджень учнів у вигляді аналітичних узагальнених матеріалів, які покликані допомогти педагогам правильно оцінити інтелектуальний розвиток конкретного учня, основні якості його особистості, показати складність і неоднозначність прояву його поведінки, стосунків, розкрити проблеми самооцінки, мотивації, особливостей пізнавальних та інших інтересів, емоційного настрою, а головне – Фельдшер ліцею Меліхова Л.М. представила повідомлення щодо стану здоров’я дітей, закцентувала увагу присутніх на учнях, які перебувають на диспансерному обліку та надала рекомендації щодо роботи з учнями, які мають певні проблеми зі станом здоров’я.
Глибокий аналіз, педагогічну характеристику навчальної діяльності учнівських колективів в цілому і окремих учнів надали усі класні керівники та майстри груп І курсів.
Підсумком психолого-педагогічного консиліуму стали дієві рекомендації від психолога, які забезпечать позитивний підхід до учнів-першокурсників та дадуть змогу педагогам намітити реальну програму роботи з ними.